Dag 29 en 30 - Terugreis

18 augustus 2010 - Heemstede, Nederland

Wederom de wekker. Dit maal om 5 uur!! Maar we waren gisteren vroeg in ons mandje gedoken, dus opstaan viel nog mee. Een boterhammetje, bakje koffie/thee, tandjes poetsen en om kwart voor zes de shuttle naar vliegveld LAX. Inchecken, controle ging voorspoedig en right on time, 08.40 AM, vertrok ons vliegtuig naar Chicago om daar 3,5 uur later te landen. Met twee uur tijdsverschil landen we dus rond twee uur. De tussenstop duurde 3,5 uur. Ging snel voorbij met een filmpje kijken, eten en wat rondstruinen. Daarna om 6.40 PM lokale tijd de lucht in. Deze vlucht duurt ruim 7,5 uur. Al met al is de terugreis stukken korter dan de heenreis echter... we slaan wel een nacht over en van slapen komt niet veel. Pas het laatste half uur stort Pieter in, die we helaas weer wakker moeten maken na de landing om 8.55 AM. De koffers kwamen snel en terwijl wij Schiphol uitlopen, komt de familie Vink-Geldorp aanrijden met onze auto. Lijkt wel valet-parking en we stonden al klaar om een fooi te geven!!  Vlug stappen we in en een kwartiertje later Home Sweet Home!!

Terugkijkend een ongelooflijk mooie vakantie met vele hoogtepunten. Zullen we vast nog wel herbeleven bij het lezen van het dagboek en maken van het fotoalbum.

Jullie allemaal bedankt voor jullie reacties en het meelezen. Op naar de volgende bestemming.

Groetjes van Anne Marie, Jan-Piet, Laurens, Iris en Pieter!!

1. fam. Vink:
    18 augustus 2010
    wij vonden het errug leuk om jullie blog te lezen,er schuilt een schrijfster in je Anne-marie......
    Lekker om weer thuis te zijn? Op Schiphol was het te druk om beetje bij te praten,weet niet of jullie naar de Sail gaan morgen? Misschien gezellig om hier eerst bakkie te doen en dan gezamelijk op de fiets naar het kanaal?
    laat maar horen of dat past.

gr Jose
  2. Ther:
    26 augustus 2010
    Het allermooist is dat jullie weer veilig en wel in het Vaderland zijn en je Moederstaal spreekt.......

Liefs Hans en Ther
  3. Leon van Rooij:
    24 augustus 2011
    Erg leuk dat jullie zoveel moeite hebben gedaan om ons mee te laten genieten.
    Ik doe er mijn voordeel mee als we over twee weken ongeveer dezelfde route gaan afleggen.

Bedankt